niedziela, 10 czerwca 2012

Rozdział 4: "Tylko po to by go mieć".

              Następnego dnia byłam bardzo zmęczona ponieważ całą noc nie spałam myśląc- co mam zrobić?
Powoli zaczęło dochodzić do mnie co tak naprawdę do niego czuje. Gdy poszliśmy na plaże cały czas go obserwowałam i zdałam sobie sprawę, że jeśli będę się w niego tak ciągle wpatrywać Sid domyśli się o co chodzi i mnie znienawidzi. Postanowiłam jej jak najszybciej wyznać całą prawdę, więc kiedy Berney poszedł po coś do picia spytałam ją:
-Hej Sid, jeśli ta sprawa co ostatnio miała miejsce, to znaczy, że ja i Berny...Gdyby nas naprawdę coś łączyło, to czy to by oznaczało koniec naszej przyjaźni?
-No wiesz przez pierwsze miesiące nie odzywałabym się do ciebie...hehe
-Ale tak na poważnie.
-Tak jak uważa dużo osób "Miłość nie wybiera". A dlaczego w ogóle o to pytasz?
-Nie tak z ciekawości, bo nie wiem czy bym bez ciebie przeżyła.
Lekko się zaśmiałam, ale minę miałam poważną. Bałam się, że Sidney się domyśli po mojej twarzy dlaczego się o to pytałam. Wracając do hotelu pomyślałam sobie: Muszę jej to powiedzieć bo prędzej czy później sama się dowie, a wolałabym, żeby usłyszała to jednak z moich ust. Zaprosiłam ją do mnie do pokoju.
-Słuchaj Sid muszę ci coś powiedzieć: -Nie chciałam, żeby tak wyszło, ale.....
W tej chwili wszedł do pokoju Berney zaprosił nas na dół do stołówki hotelowej.
-Ale zaczekaj... Cher chciałaś mi coś powiedzieć?
-A to...nie nic ważnego, kiedy indziej pogadamy.
-Napewno?
-Tak, napewno.
Nic nie mogło opisać wtedy moich uczuć. Czułam się bezradna...
                                               Ciąg dalszy Rozdziału 4 jutro.
Przepraszam, że tylko tyle 4 rozdziału, ale brak czasu.

1 komentarz:

  1. Świetnie piszesz, serio :) Bardzo podoba mi się wystrój bloga jest taki przyjazny i aż chce się tu zaglądać ;)) Rozdziały mogłyby być odrobinę dłuższe, ale brak czasu - rozumiem, mam to samo :(
    Życzę ci więc weny, weny, weny i jakichś dodatkowych godzin na pisanie ;*

    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń